Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים ליצירת תחפושת ברבור לבן ושחור

תחפושת ברבור לבן משלבת בתוכה רוך ואלגנטיות בגירסה אחת או סקסיות ותחכום בגירסה אחרת. התחפושת מתאימה לילדות ונערות עדינות מצד אחד ולנשים אשר רוצות להפגין חוש עיצובי מפותח ומראה נוצץ מהצד השני.

תחפושת ברבור לבן מלא ברוגע ואלגנטיות

בסיס תחפושת ברבור לבן יכול להיות פשוט ועשוי על גבי בגדים שיש לרובנו בבית בתוספת אביזרים לתחפושת אשר ישדרגו את המראה הפשוט לתחפושת בלתי נשכחת.

טיפים ליצירת תחפושת ברבור לבן פשוטה אך מנצחת

על גבי בגד בסיסי של חצאית (רצוי טול או בד נשפך) ובגד גוף או מחוך לבן מרכיבים את הפריטים הבאים: כנפיים לבנות של מלאך עם צעיף נוצות לבן, מסיכה לבנה מעוטרת נוצות או אביזר ראש מעוטר נוצות לבנות. ניתן לשדרג גם עם כפפות לבנות, סיכות נוצות ועוד.

עדיין לא מספיק מקושט? שלבו סרטי נוצות לבנים סביב הקרסוליים וכפות הרגליים, עטרו את כותפות הבגד או הצווארון בפאטץ’ נוצות לבן.

שלבו מוצרים מקולקציית התחפושות שלנו והשתמשו בשמלות סקסיות לברבור לבן או בשמלת נוצות ופאייטים לבנה בתור בסיס הוסיפו כנפי נוצות לבנות או מנשא גב נוצות למראה יוקרתי והשלימו את המראה עם מסיכת ברבור לבן וכפפות למראה בלתי נשכח.

תחפושת ברבור שחור מלאת מסתורין וחושניות

תחפושת ברבור שחור היא האחות “הבוגרת והפרועה” של תחפושת ברבור לבן, והיא זוכה לעדת מעריצים משלה בעיקר מאז סרטה של נטלי פורטמן.

גם תחפושת ברבור שחור היא קלה מאוד להכנה, מאחר והיא מאופיינת במראה מעט יותר אפל ולרוב גם יותר סקסי מומלץ להתחשב בכך בבחירת הבגדים שיהוו את הבסיס שלה, מחוך פאייטים או סאטן וחצאית שחורה וצמודה יהוו בסיס מושלם לכנפי נוצות שחורות, כפפות תחרה או סאטן ומסיכה ונציאנית מעוטרת נוצות אשר תוסיף למראה האפלולי והמסתורי המאפיין את תחפושת זו.

לאלו מכם שרוצים ליצור תחפושת ברבור שחור במראה ייחודי ואפלולי במיוחד אנחנו בשוורץ פרוות מציעים מס’ אלטרנטיבות מרשימות:

שילוב מחוך פאייטים יוקרתי וחצאית טוטו שחורה ועשירה לצד כנפי נוצות או לחילופין שמלת פאייטים שחורה בעיטור נוצות קוק בעלות ברק ירקרק וייחודי, למראה שונה ובלתי נשכח ניתן ליצור תחפושת ברבור שחור על גבי בגד גוף בעיטור נוצות שחורות.

על גבי בסיס זה אנו מציעים מגוון כנפיים שחורות בגדלים ובעיצובים שונים, כפפות שחורות עשויות סאטין או תחרה מגוון רחב של אביזרים לראש מעוטרים בנוצות והחל מסיכות קטנות ועד הדרסים גדולים ומרשימים וגם שלל צעיפי נוצות, מסיכות מעוטרות נוצות ופריטים נוספים שיסייעו לך להרכיב תחפושת ברבור שחור ייחודית ומרשימה.

תחפושת ברבור שחור וברבור לבן מתאימה מאוד גם כתחפושת מבוגרים זוגית לשתי נשים, שני גברים או גבר ואישה. הצוות המסור והמקצועי שלנו ישמח לסייע בבחירת אביזרים והתאמתם לאופי ולתקציב שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

aaaa