Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אביזרי במה למימוש כל פנטזיה

שוורץ פרוות הוקמה בשנת 1939 והיא סיפקה מאז את החומרים לפנטזיות של מאות ואפילו אלפי אמני מיצג, מוצרים לתיאטרון ותלבושות ושלל אביזרי במה יחודיים המהווים חלק חשוב מכל הופעה.

אביזרי במה נוצרו ליצור ניצוצות

אביזרי במה נחלקים לאביזרי תפאורה ואביזרי לבוש תיאטרליים אלו מאופיינים בשימוש נרחב בנוצות וייתכן וזהו המוטיב במקשר בין הצגות בעבר לאלו הנראות גם כיום על בימות הארץ והעולם.

מזה מאות שנים משמשות הנוצות את תעשיית עיצוב התלבושות ליצירת אביזרי במה כמו גם תלבושות ותפאורה.

מרקם הנוצות, התנועתיות הרבה והמגוון הופכות את הנוצות לאחד המוצרים היחידים שהאדם טרם הצליח לחקות ולהציע לו חלופה סינטטית. נוצות שונות משמשות להכנה של אביזרים לתחפושת ו/או אביזרי במה שונים ונועדו להשיג מטרות שונות בתוך הופעה. במקור, לכל סוג אביזר ונוצה הייתה את “תקופת הזהב” שלה. כיום שעל בימות העולם מנסים לשחזר ולהציג תקופות שונות קשה יותר להגדיר אופנה או טרנד ועל כן אנו מחזיקים פה מגוון מוצרים מוכנים וחומרי גלם ליצירת שלל תחפושות למבוגרים ואביזרי במה איכותיים, נוצצים ומושכים.

המאפיין את כל אלו הוא היכולת שלהם למקד אליהם נאת המבט, לספר סיפור ובעיקר לגרום לכך שהצופה פשוט לא ירצה להוריד מהם את העיניים.

בין המוצרים שניתן למצוא אצלנו:

  • מניפת נוצות יען – מניפה מרשימה וגדולה עשויה נוצות יען, השימוש בנוצות אלו אפיין בתחילה מופעי קברט והפך לפריט חובה גם במופעי בורלסק. בשל היותו פריט חובה השימוש במניפת יען כאביזר במה הפך לחלק מכראוגרפיה בריקודים רבים, פתיחות של מופעים והוא מייצר משחקי חשיפה והסתרה על גבי במה. שימוש במניפת נוצות פופולרי מאוד גם בתחפושות מאחר ופריט זה מזוהה עם תקופה והוא שולח את המתבונן בו ברגע אחד אל תוך עולם הבמה ושנות ה-30 עד ה-50 הצבעוניות.
  • הדרסים – כשמם כן הם מהווים תלבושת שלמה לראש, ההדרסים בשוורץ פרוות מעוטרים בנוצות המוסיפות להן נפח ותנועה. ניתן לרכוש אותם בשלל צבעים וסגנונות החל מהדרסים המאפיינים את שנות ה-40 ועד לכאלו המשמשים לקרנבל ברזילאי. מקטנים ועדינים ועד להדרסים גדולים ומרשימים המהווים תלבושת בפני עצמה. שימוש בהדרס כאביזר במה ומיצג מגביה ומבליט את החובש אותו ומשלים את ההופעה הכוללת לכזו מרשימה מכף רגל ויד ראש.
  • מסיכות ונציאניות – בשוורץ פרוות תוכלו למצוא את מגוון המסיכות הונציאניות הגדול בישראל, המסיכות אמנם מוכרות בראש ובראשונה כאביזר פורימי וזכורות ואהובות על כל מי שטייל אי פעם בונציה אך יחד עם זאת הן משמשות גם לצרכים תיאטרליים: הן מוכרות מאוד ממופעי אופרה ושירה אך ייחודן של חלק מהן הופך אותן לאביזר במה מנצנץ ודרמטי המוסיף מסתורין ומייצג דמויות שונות דוגמת מסיכות לתחפושת טווס וחתול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

aaaa