Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כנפיים של מלאך

דמות המלאך מוזכרת בדתות שונות וביניהן גם היהדות, הנצרות והאיסלאם. המשותף למלאכים בכל הדתות הוא היותם יצורים רוחניים אשר מגיעים עם משימה או מסר, המפתיע הוא שעל פי כל הדתות מתוארים המלאכים כדמויות אנושיות בעלות כנפיים והילה.

הראשונים לצייר מלאכים היו הנוצרים בעודם מציירים יצורים אנושים טובי מראה בעלי כנפיים של ברבור.

דמות המלאך

ביהדות מוזכרים גם השרפים במעשה המרכבה שבספר ישעיהו שם הם מתוארים כיצורים בעלי שש כנפיים של מלאך. השילוב של האינפוגרפיקה הנוצרית, התיאורים התנכיים והסיפורים הרבים אשר חוזרים לאורך המקרא ובמיתולוגיות שונות אודות מעורבותם של מלאכים יצרו באופן מוזר שכמעט ואין שני לו קונצנזוס מלא לגבי איך נראה מלאך.

על כן תחפושת מלאך היא תחפושת פשוטה וקלה לביצוע תודות לתפישה הברורה של מלאך. ניתן ליצור אותה בקלות על ידי תוספת של כנפיים של מלאך ושל הילה לראש ובכך להשיג תחפושת פשוטה שניתן לבנות סביב מוצרים הקיימים בבית.

לאלו מכם המעוניינים ליצור תחפושת ייחודית בעלת מראה לא שגרתי ניתן לאמץ סגנונות שונים לתחפושת החל מתחפושת מלאך הלקוחה מתיאורי וציורי הנצרות הקלאסית הכוללת בדים נשפכים בצבעים ססגוניים דוגמת כחול, ורוד וצהוב בתוספת כנפי נוצות והילה ועד למלאך כפי שהוא נשקף בדמות המתארת טוהר ואצילות של יצור שמימי לבן כולו המיצג טוב וטוהר. תחפושת מלאך כזו יכולה להיעשות בקלות ולתאים לנשים, גברים וילדים כאחד.

כנפיים של מלאך בעבודת יד

עבור מי מכם שמעוניין ליצור תחפושת מלאך במראה ייחודי וזוהר אנו מציעים שלל תלבושות ואביזרים. החל מכנפיים של מלאך עשויות עבודות יד מצופות בנוצות איכותיות ובגובה של שלושת רבעי מגובה הגוף, דרך שמלות נוצות לבנות משולבות בפייטים או עם נוצות בלבד ועד מגוון פרוות, סרטי נוצות ונוצות בודדות למראה רך ושמימי.

מבחר הכנפיים בשוורץ פרוות הוא אדיר וניתן לבחור כנפיים בשלל גדלים וצורות בהתאם לרצון, התקציב והקונספט שלכם. לצד כנפי הנוצות ה”מסורתיות” ניתן למצוא כנפי נוצות בשלל צבעים המתאימות לתחפושת מלאך ייחודית או לתחפושות ציפורים, שטן ועוד.

עם השנים נחשפנו לשלל שימושים ייחודיים בכנפי המלאך שלנו; החל מלבישתם לצד ג’ינס וחולצה משובצת ליצירת “מלאך מודרני”, דרך הוספתן לתחפושת זומבי, יצירת לוק של “מלאך שנדרס”, תחפושות למבוגרים קבוצתיות ועוד. אין ספק שאחד היתרונות בתחפושת של דמות שאינה לקוחה מהמציאות היא אפשרות המשחק הרבה איתה, גם בתחפושת מלאך אפשר להיות יצירתיים “זוהרים” ואפילו אפלים. אפשרות פופולרית נוספת היא תחפושת של המלאכיות המוכרות ביותר כיום המלאכיות של ויקטוריה סיקרטס.

אנו שמחים להציע, לגוון ולחדש גם בקולקציית הכנפיים שלנו, יש לציין כי לא כל מלאי הכנפיים מעודכן באתר וניתן להגיע לחנות להתרשם מדגמים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

aaaa