Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עליונית לחופה להרגיש כלה כל השנה

רגע השיא של הערב הוא כמובן החופה שמחשבות רבות מושקעות בתכנונה. החל מבחירות מהותיות כמו מי יהיה הרב המחתן (ומי יהיה החתן) דרך בחירת שיר החופה ועד לבחירת פריטי לבוש דוגמת הינומה ועליונית לחופה.

עליונית לבנה כשלג לחופה

בחתונה נעשות הרבה בחירות אופנתיות, בחירת עליונית לחופה והינומה הן בחירות שיש בהן גם צורך פרקטי, הינומה היא חלק מהטקס ואילו עליונית לחופה נועדה להפוך את שמלת הכלה לצנועה ומכבדת את החופה והמעמד הדתי.

מאחר ורוב הכלות מגיעות לצומת בה הן בוחרות עליונית הפך גם תחום זה למפותח מאוד ומציע פתרונות רבים ושונים. החל מצעיפים, דרך בולרו מחויט ועד לשכמיות מעוצבות ויוקרתיות. כי גם ואולי אפילו בעיקר בחופה כולנו רוצות להיות שיקיות, יוקרתיות ונוטפות סטייל בערב הגדול שלנו!

אנחנו בשוורץ פרוות מציעים מגוון עיצובים של עליונית לחופה עשויים פלומת מראבו או פרוות מלאכותיות במראה טבעי ויוקרתי.
שכמיית פרווה הינה פתרון אלגנטי בעל מראה אצילי ויוקרתי עבור חתונות חורפיות או חופות הנערכות בחוץ בעונות מעבר. שכמיית הפרווה מחממת במידה מספקת, מצטלמת מדהים “מאירה” את הפנים ותגרום לך להיראות בדיוק כמו שאת מרגישה ביום החתונה נסיכה אמיתית.

עליוניות בעלות מראה קלאסי ועדין

למראה רך יותר ומחמם פחות אנו מציעים שכמיית נוצות עשויה נוצות מראבו דקיקות, לנוצות מראה פלומתי רך והיא קלילה ונעימה.

לצד מגוון העליוניות והשכמיות המוכנות שלנו ניתן לרכוש ממגוון הפרוות העצום המוצגות באתר ובחנות ולהכין עליונית שכמיה ואף ג’קט פרווה בהתאמה אישית. כך ניתן גם להתאים את סוג הפרווה לשמלה ולסגנון ספציפי.

הפרוות המומלצות לתפירת שכמיה:

פרוות איסט 600 – בעלת סיבי שיער ארוכים יחסית ובמראה טבעי המזכיר פרוות שועל, מתאימה מאוד לתפירת שכמיות קטנות.

פרוות מוטון לבנה – פרווה קצרה (מתאימה גם לוסט פרווה), רכה מאוד מבריקה וצפופה ועל כן גם מחממת מאוד, בעלת מראה אצילי ונשפך, מתאימה גם להכנת צעיפים ותפירת מוצרים גדולים.

פרוות מינק – פרווה דקה יחסית ועל כן נוחה לתפירה ובעלת נפח קטן יחסית, מתאימה מאוד ליצירת עליונית הדורשות גזירה ותפירה מדויקים ומחויטים יותר. לפרווה גוון שנהב והיא משתלבת היטב עם שמלות שאינן לבנות לחלוטין.

עליונית לחופה לא חייבת להיות משעממת, היא יכולה להיות יפה, יוקרתית, יצירתית ומלאת שיק אם רק מעזים. התאימו לך את הפרווה והסגנון המדברים אליך, בחרי את הבד או הפרווה בהם תרצי להתעטף במעמד המרגש הזה ותוכלי ליצור פריט שישמש אותך גם בעתיד.

עליונית לחופה לא חייבת להיות מוצר רגיש וחד פעמי. עליוניות ושכמיות פרווה נשארות אופנתיות ומיוחדות תמיד. למעשה, רבות מלקוחותינו רוכשות אותן כפריט מעשיר עבור שמלות ערב.

מעטים מאוד הפריטים אשר מצליחים להיות מחממים ופרקטיים אך חמים ואלגנטיים באותה ההזדמנות, שכמיות ומעילי פרווה נבדלים בנוף האופנתי המשעמם והקבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

aaaa