Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תחפושת אינדיאנית לא רק לנערות

תחפושות אינדיאניות הן פשוטות להכנה ומאופיינות בשימוש בנוצות ובכובע אינדיאני. מאחר ומדובר בתחפושת של תרבות/עם תחפושת אינדיאנית יכולה להוות תחפושות זוגית, קבוצתית או משפחתית וניתן לבצע התאמות ליצירת שלל תחפושות אינדיאניות בהתאם לטעמכם האישי, תודות למאפיינים ברורים של האינדיאנים היא קלה ופשוטה להכנה וניתנת לפרשנויות רבות.

להתחבר לטבע עם תחפושות אינדיאניות

ליצירת תחפושת אינדיאנית קלאסית מומלץ להשתמש בחומרים בעלי מראה טבעי ובסקאלת צבעי חום ואפור, אנחנו ממליצים במיוחד על נוצות קוק טבעיות עם או ללא שילוב נוצות האקל חומות או אפורות.

חומרים מומלצים נוספים הם סרטים בהדפסים אתניים, עורות או פרוות מלאכותיות וכל חומר גלם הנראה שנלקח מהטבע. לקבלת טוטאל לוק אמין מומלץ להתאפר בהתאם ליצור גוון עור שחום וזוהר ואייליינר עדין. ניתן להוסיף למראה האינדיאני בקלות על ידי שזירת שתי צמות (לגברים ולנשים), מומלץ לשלב גם נוצות וחרוזים בשיער.

ססגוניות בכל אביזר ואביזר

תחפושות אינדיאניות יכולות להיות גם ססגוניות ומיוחדות. על מנת ליצור תחפושת ייחודית ניתן לעשות שימוש באותם אלמנטים בדיוק אבל בצבעים שונים ושמחים ליצירת מראה חדש ומהפנט.

בבסיס התחפושת ניתן להשתמש בנוצות קוק צבעוניות, נשים יכולות ליצור חצאית נוצות על ידי חיבור מספר סרטי נוצות בצבע אחיד או בצבעים משתנים לבסיס של חצאית טוטו או חצאית צמודה בהתאם לגיזרה הרצויה. מומלץ מאוד לסיים את קו החצאית או הבגד בסוג נוצה אחר וקצר ליצירת מראה עשיר ומלא.

להיות פוקהונטס ליום אחד בעזרת תחפושת אינדיאנית

חלק עליון של תחפושת אינדיאנית לנשים יכול להיות חזייה מעוטרת נוצות בצבעים זהים או בגד גוף בעל סיומת נוצות סביב המחשוף, כפות הידיים או כותפות הבגד.

בשוורץ פרוות תוכלו למצוא מגוון מוצרים רחב ליצירת שלל תחפושות אינדיאניות מוכנות או בהתאמה אישית. בין המוצרים כובעים אינדיאנים בדוגמאות שונות בעיטורי נוצות ופרוות עם עיטורים אתניים ובד מנומר וחצאיות נוצות וכן מגוון ענק של נוצות ליצירת תחפושת אינדיאנית מושלמת.

תחפושת אינדיאנית יכולה להיות מעודנת ומרומזת ויכולה לרדת לפרטי פרטים. ליצירת תחפושת גברים “מעודנת יותר” ניתן להרכיב תחפושת המבוססת על ג’ינס, חולצה משובצת ובשילוב כובע אינדיאני בלבד. נגיעות אינדיאניות לתחפושת נשים יכולות גם הן לכלול מכנסיים או חצאית מג’ינס או עור בשילוב כובע אינדיאני, תכשיטי נוצות או עיטורי נוצות לראש או אפילו חותלות פרווה.

כדי ליצור תחפושת אינדיאנית מוקפדת מומלץ ליצור או להרכיב בגד המורכב כולו מנוצות במראה טבעי, לשלב חותלות פרווה או אבזור עשויים פרווה סינטטית ולהשלים את המראה בכובע אינדיאני, עגילי נוצות ותכשיטי נוצות. כמו כן ניתן לשלב אלמנטים המזוהים עם התרבות האינדיאנית דוגמת שרשרת לוכד חלומות, זוג צמות בשיער ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

aaaa